Dodany: 2010-08-27 12:23:23

Recepcja to wydzielone miejsce w hotelu lub biurowcu. W hotelu recepcja to miejsce, w którym wynajmujemy pokój, uzyskujemy informacje na temat hotelu, usług hotelowych itd. W recepcji znajdują się klucze do wszystkich pokojów w hotelu.

 

Kiedy chcemy skorzystać z jakiejś usługi lub zamówić coś w trakcie pobytu w hotelu zwracamy się do recepcji. Z kolei w budynkach biurowych recepcja pełni rolę informacji oraz sekretariatu. Recepcja to miejsce, gdzie możemy uzyskać informację, gdzie znajduje się interesująca nas firma lub instytucja, możemy zaanonsować swoje przybycie na umówione spotkanie itd.

 

Dawniej recepcja występowała praktycznie wyłącznie w hotelach. Dzisiaj w epoce wielkich biurowców, w których mieszczą się dziesiątki firm i instytucji, recepcja stanowi nieodłączny element takich budynków. Zamiast szukać wybranej firmy na wielkich tablicach informacyjnych, błąkać się po biurowcu i narażać na nieprzychylne spojrzenia pracowników ochrony, niezbędne informacje możemy uzyskać właśnie w recepcji. Ogólnie mówiąc pracownicy recepcji odpowiadają za profesjonalne i miłe przyjęcie gości w hotelu, pensjonacie, ośrodku wczasowym lub w budynku biurowym. Recepcja coraz częściej występuje także w urzędach, gdzie pełni rolę informacji..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Recepcja
Nick: